.

.

tisdag 5 mars 2013

Gult hår

Drog till gymmet direkt eftera tt jag lämnat killarna i skolan i morse, jag har fortfarande träningsvärk sen i lördags i benen så vi cyklade i 40 minuter och sen tränad jag lite armar och mage.
Åkte hem och åt en lchf fralla som jag bakade igår, helt okej faktiskt men man borde nog ha i nån krydda. Sen somnade jag på soffan, veti nte vad det har varit med mig de senaste dagarna, jag somnar super tidigt på kvällarna och sover till 6, 6.30 och uppenbarligen kan jag sova lite till efter det.

Slängde i lite hårfärg i utväxten på kvällen för håret var så fruktansvärt gult men jag tror att den tog bort det men det syns bättre i morgon i dagsljus så jag får vänta och se....




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)