.

.

söndag 24 mars 2013

Lördag kväll

Vi åt sen middag i soffan och tittade på Nanny McPhee2, så himmla bra filmer : )
Jag åt grekiskt med rostat bröd och ett glas rött och killarna fick köttfärs biffar potatis med gräddsås, Leo gillar inte stark mat och jag tror det passade dom bättre men massa rostat bröd med tzszikii tröck dom i dig och ett antal oliver snodde Leo från min talrik.
Det blev lite senare än vanligt (20.30) Robin var jätte trött men inte Leo som sovit på soffan under eftermiddagen o h straxt efter nio gick jag upp och la mig i sängen och tittade på Vampire Disries på datan, jag tvingade Leo att blunda annars får han väl men för livet men jag förklarade att det handlade vampyrer och då blundade han frivilligt.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)