.

.

lördag 9 mars 2013

slagerfesten

Tänk att det tar en hel dag att göra iordning om man ska iväg på kvällen
Jag började med att laga några naglar och sedan måla dom bara det tar halva dan.
Sen prova kläder, linne har jag fått lån av Emma men man måste ju ha byxor till...
Först tog jag de svarta jeansen som jag redan hade planerat MEN med dom kom en gigantisk bilring..
Så ag provade lack legginsen som var för mycket.
så tillslut blev det ett par andra svart jeans men då började sko problemet.
Jag vill ha högklackade men då har jag bara såna med remmar tre st tom förstår inte hur hag kan köpa tre när jag inte ens tycker att dom är sköna att gå i.
Sen packade jag Robin och Leos saker eftersom dom ska sova hos mormor och morfar, vi lämnar dom och Tuffs där och åker sedan till hotellet, på vägen stannar vi på mcdaonalds och då kommer jag på att jag glömt både hårborste och platttång så då får vi åka hem igen och hämta det
men nu e jag äntligen klar och Micke ringde och undrade om jag kommer ner snart :)








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)