.

.

fredag 5 april 2013

Barn arbete

Fortfarande jätte sjuk, eller så där sjuk så när man tagit tabletter och legat i soffan några timmar så tror man att man e frisk ända tills man måste gå på toa eller hämta te.

Men jag tvingade Robin och Leo att följa med mig och handla så att dom kunde bära hem sakerna i sina ryggsäckar och det gjorde dom utan problem och utan gnäll fast det var tungt.

Med sig till centrum hade dom lite pengar som dom ville köpa något i automaten för, och när jag står i kassan kommer leo och säger 
-jag köpte en ring till dig.
Finaste finaste ungen ♥♥♥

Men pengarna räkte även till en leksak och hela vägen hem var han jätte nöjd över att han hade köpt en ring till mig :)
Nu har vi iaf bunkrat upp med snabbmat här hemma så att jag klarar mig själv, Potatisbullar, blodpuddning korv och bröd, plättar, micke ska bort i kväll så han kommer hem när vi sover och i morgon har han 2 års jubileum på jobbet (där jag skulle ha hjälpt till) och därifrån åker han dirtekt till norrköping och kommer hem på söndag kväll.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)