.

.

onsdag 24 april 2013

Busy busy

I morse när jag hade lämnat killarna i skolan skjussade Micke mig till gymmet. Känns som evigheter sen jag var där så jag tränade till jag inte orkade lyfta en enda grej till.
Efter det hann jag med en massa grejer.
Pappa hämtade mig på gymmet ( för remsan räckte inte hem) så åkte vi till zoo och betalade fiskarna jag köpte för några veckor sen, sen släppte han av i centrum så jag kunde handla lite, hem gjorde en gulasch soppa på köttfärs samtidigt som jag färgade slingor i håret sen åt jag lunch och kastade mig in i duschen för att hinna hämta killarna.
Nu sitter jag och tittar på Robin när han leker och snart är det dags att åka till jobbet.
Busy busy dag








Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)