.

.

måndag 15 april 2013

Dags att gå och jobba.

Jag tänkte gå och jobba idag, känns totalt främmande med tanke på att jag varit hemma i nästan tre veckor tack vare påsklovet och att jag och leo varit sjuka men idag är det äntligen dags att gå till jobbet igen.
Tom Leo var glad i morse, (han hatar ju att gå till skolan och gråter, skriker och bråkar varje morgon) han hade ny jacka, fleece och ute byxor och nya gympadojor som tål vatten......  han sken som en sol  : )
På vägen började det så klart regna - typiskt att det börjar regna just idag sa Leo då.

Hoppas det går bra för Leo idag, första dan tillbaka.
Jag och hans fröken pratade innan påsk om att göra ett belönings system med klistermärken för de saker som han brukar vägra att göra för att få se om det blir bättre då.
Typiskt så är hans fröken sjukskriven i 6 veckor nu men den andra fröken i klassrummet skulle försöka ordna det. Plus att jag bad om att Leo ska få en riktig matte bok för han visade mig sin och jag förstår att han inte vill göra den.
Den är med en rit bok än en matte bok så hon skulle se om hon kunde hitta en riktig.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)