.

.

onsdag 10 april 2013

I dag fyller Robin 8 år

När ska han sluta växa??
Tänk att det har gått 8 år sen han ploppade ut eller ja ploppade gjorde han inte direkt, det var Leo som gjorde det : )
I år la jag n massor med kort, kanske tråkigt för en utoomstående men jag har lärt mig med åren att det finns inget bättre än att gå tillbaka i sin egen blogg och titta på gammla kort och minnas.

 Vi gick in till Robin och sjön i morse och både Tuffs och Leo hoppade upp i Robins säng, Leo är ju som han är så han kröp upp och la sig i Robins knä och sa grattis :)
 Leo fick dela ut alla paketen, det är roligast så 

Det är näst intill omöjligt att få bra bilder men jag tyckte det var så kul när han pussade sitt lego.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)