.

.

torsdag 25 april 2013

Leo vaknade på morgonen och var dålig men det gissade jag ju nästan (5.30 fick jag sms från min jobbar kompis att han var hemma och vabbade, Fan han hann före tänkte jag då :).
Jag och Leo var hemma hela förmiddagen och 12.45 kom pappa och hämtade mig och Leo och körde mig till jobbet och sen åkte dom och hämtade Robin i skolan.
Sen kom pappa och hämtade mig igen kl 16 när jag slutade och körde hem oss.
Eftersom solen sken och jag fick skjuss både till och från jobbet så kände det nästan som om jag inte ens hade varit och jobbat alls.
Vår Taco tisdag försvann så då gjorde jag tacos idag i stället som killarna åt i soffan och tittade på Lilla jönssonligan på kollo och dom älskade verkligen den :)



vises

1 kommentar:

Lotte sa...

Hoppas Leo mår bättre idag. Här blir det fredagstacos när barnen får välja☺ Hoppas ni får en underbar fredag

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)