.

.

tisdag 23 april 2013

Pappas födelsedag

I dag fyller Micke år och jag var så nervös över att han skulle vakna före oss så jag har knappt sovit i natt  :)
Men 06.14 vaknade jag och smög in och väckte killarna så vi kunde gå och sjunga för Micke.
Sen åt vi kladdkaka till frukost.




Vi fick passa på att göra allt firande i morse för på kvällen hade killarna innebandy träning som vanligt och efter et hade Micke möte med innebandy styrelsen.

När Micke hämtade Leo i skolan var han ute utan varken fleecen eller jackan och micke bllev riktigt arg både på Leo och på personalen.
På kvällen fick Leo riktigt ont i huvudet och grät länge  tillslut bad han tom om medicin så han måste haft fruktansvärt ont för annars brukar han vägra ta medicinen, sen vet jag inte om detta har att göra med att han blev kall eller ej men så jäkla dåligt av personalen att låta honom vara ute så lätt klädd, dom vet hur infektions känslig han är.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)