.

.

lördag 13 april 2013

Rock of Ages

Känns som om vi aldrig blir friska.
I onsdags kände jag mig 100% frisk och var helt inställd på att gå och jobba på torsdagen, då blev Leo sämre på kvällen och på torsdagen vaknade jag med sprängande huvudvärk och ont i halsen, igen....
Fredagen var så där och idag är det sämre igen, inte så jag är dödligt sjuk men så att allt är väldigt jobbigt, dundrande huvudvärk och ont i halsen... helst av allt skulle jag bara vilja sova.
Men det går inte.
Robin är på kalas just nu och kl 17 kommer pappa och hämtar oss allihopa killarna ska nämligen sova där för Jag och Micke ska gå och titta på Rock of Ages på China
teatern.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)