.

.

måndag 8 april 2013

Sjuk och Vab

Både jag och Leo är fortfarande dåliga, mest huvudvärk som gör dagen jävlig.
Pappa har varit här i dag och byggt ett smink bord åt mig, så nånting trevligt har den här dagen fört med sig iaf.
Först letade jag efter nånting som kunde fungera som smink bord, nånting med lådor tex ett skrivbord, men alla fina jag hittade var dyra så då tänkte jag om lite för förr hade jag en byrå som smink bord men alla byråer var antingen för små eller för stora så då kom jag på att man bara kan sätta upp en skiva på ett par reglar ovanpå byrån jag redan har och det blev jätte bra.
Nu börjar bara jakten på den perfekta spegeln.  :)


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)