.

.

tisdag 21 maj 2013

Älskar

Provade naturdiet istället för nutrilett bara för att det var bättre pris. Å Gud vad gid den var, den smakar precis som när man tar kakao socker och grädde och rör ihop. Så hädanefter blir det naturdiet ist.
Jag vet att nu tänker massa människor natur diet och nutrilett som e sååååå farligt!!
Men seriöst!!!
Jag har aldrig riktigt kunnat äta frukost, när jag var liten tvingade jag i mig en macka men nu dricker jag en Nutrilett till frukost och tittar man på innehållet så är det en flytande vitamin tablett.
Ja men det är ju så mycket socker skriker alla hysteriskt, ja men hur mycket socker är det i ketchup eller juice?? Och trycker ju alla i sina barn, men det kanske bara är vi vuxna som inte får äta socker ??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)