.

.

torsdag 23 maj 2013

Brand i natt

Ja för andra gången på ett år brinner restaurangen i centrum ner, den här gången var det så illa att de andra affärerna i centrum inte kunde öppna idag men ICA öppnade och hade 50% på allt, så jag tänkte att jag skulle passa på efter jobbet att handla till middagen och se om de hade något som jag ville ha till ett bra pris, MEN det ville resten av skogås också.
Jag stog 45 minuter i kö UTANFÖR affären men sen gav jag upp.
Folk var som galna och fyllde hela kundvagnar.
Micke sa en trist sak på kvällen.
Vart ska vi handla nu då, när de tömt ica?? det lär ju ta ett tag innan de fyller på igen, det kommer bli kul, man tar ju för givet att man kan gå till centrum varje dag och handla när något tar slut hemma.

När jag cyklade till gymmet i morse såg jag lite spår här och där efter natten kaos nerbrunna bilar på parkeringar.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)