.

.

lördag 11 maj 2013

Tiden går för fort

I dag började jag dagen igen med att springa med Tuffs i skogen men vilken träningsvärk jag hade i låren från igår. Solen har inte synts till så mycket idag men det är tur det så man får nåt gjort inne också, jag har städat klädkammaren och och  gjort nya naglar och det tar ju sin tid. Där emellan har jag varit och lämnat och  hämtat Leo hos en kompis.
Sista tiden känns det som om dom har blivit så stora, dom klarar sig själva större delen av dagen ringer på kompisar, går till fotbollsplanen själva mm Jag måste tom tjata för att få in dom till lunchen.
Helt plötsligt är tiden borta då jag var tvungen att ordna allt, gå till lekparker, lekställen osv
Känns tomt och trist även om jag idag fick mycket gjort men förändringen har kommit så fort,med värmen kan man faktiskt säga.






vises

2 kommentarer:

jonna sa...

Ja det är ju så att man som småbarnsförälder både väntar och fasar för dendär tiden...

Lotte sa...

Samma här, helt plötsligt tycker de att de är stora nog att klara sig själva :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)