.

.

lördag 15 juni 2013


Fotbolls jippot var riktigt dåligt men killarna hade kul iaf, dom hittade några kompisar som vi gick hem tillsammans med så nu spelar dom fotboll på fotbollsplanen på baksidan, jag skickade med dom saft och kakor ner till alla grabbarna så att dom kunde fika lite..

Jag lyckades bryta ett revben i går när jag vurpade eller eentligen blev det troligtvis bar en spricka men sen i dag när Leo la sig på mig så gick det av.
Det gör så ont just nu att jag mår lite illa, min kompis som kör ambulans sa att det tar ca 6 veckor innan det det har läkt och detta betyder ingen träning, och inte lyfta något.
Att inte lyfta eller bära känns självklart just nu då jag trodde jag skulle dö av smärta då jag plockade upp en sak från golvet men att inte träna fick mig att vilja gråta, jag som hade tänkt köra hårt nästa vecka på gymmet.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)