.

.

onsdag 19 juni 2013

Huvudvärk och kräkningar

Ja idag är det inte på topp.
Vaknade i morse och det kändes bokstavligen som jag hade blivit överkörd av något.
Revbenen värkte bättre en mågonsin, jag mådde så illa att jag fick ligga på toa en stund och en huvudvärk som var så illa att jag inte kunde lämna killarna i skolan
Läste på bipacksedeln till tabletterna för revbenen att huvudvärk och kräkningar är vanliga biverkningar men också att jag inte får äta dom tillsammans med en annan medicin som jag äter. Man tycker ju att en läkare borde veta sånt men å andra sidan försökte han skriva ut tabletter med morfin i trots att jag är väldigt allergisk mot det och får både hjärtklappning och svårt att andas.
Nu har jag sovit bort hela dan och satt mig i solenen med en bok, tur att killarna kan va på fritids så dom slipper se det här.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)