.

.

tisdag 4 juni 2013

Idag är det verkligen hopp om livet igen, jag behöve sova på eftermiddagen en stund men idag kunde jag iaf lämna killarna i skolan.
Dom har varit så duktiga och åkt halva vägen själva nu när jag har varit sjuk så jag har kunat vända hem igen och till sängen.

Idag är båda killarna på friluftsdag och väntades tillbaka nu på eftermiddagen och i kväll har Robin sommar knytis och han har längtat så mycket för dom ska tydligen uppträda lite.

Vi ska laga någon mat och ta med och sen dukas allt upp på ett bord och man får äta vad man vill och om man var sugen på fika fick man ta med till sin egen familj så just nu står kycklingen i ugnen tillsammans med en socker kaka från en mix jag hittade i skåpet sen ska jag röra ihop en glasyr och göra mina första kärleksmums.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)