.

.

onsdag 5 juni 2013

Knyt kalas och bak

Ja baket i går blev det lite så där med.
När sockerkakan hade stått inne i ugnen i 10 minuter ringde Robin från skolan och berättade att Leo var hysterisk så han kunde inte hämta honom, så jag tog ut sockerkakan och cyklade till skolan.
Leo hade inte fått följa med till fotbolls planen för att han hade varit bråkig på förmiddagen och hade blivit jätte ledsen och hans fröken hade tagit honom i armen och försökt tvinga honom upp till fritids och då hade han klöst sig lös och var helt otröstlig när jag kom.

Men sen gick vi på Robins sommarknytis och då var allt bra och glömt och gud vad trevligt det var.
Det måste vara det bästa påhittet genom tiderna.
Jag åt så mycket god mat.
Barnen uppträdde och dom fick även uppträda enskilt om de ville och det ville Robin så han sjöng en sång som nån tjej i klassen hade hittat på som hette håriga potatisar (för ibland kan det växa hår på potatisarna) och hela texten bestod av dom två orden :)
Mitt i maten kommer Leo på att han har en super lös tand som satt fast på en liten tråd så han tog bort satte fast den och åt vidare men sen lossnade den helt och när han skulle skrämma mig med den så tappade han den  i gruset och totalt var vi väl en 8 vuxna som letade men tillslut hittade en av Robins klasskamrater tanden.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)