.

.

lördag 22 juni 2013

Många tankar och mycket tårar

Jag tycker att mycket att tankarna har kretsat kring Leo de senaste dagarna och att försök förstå sig på honom och behandla honom rätt.
Hittills har jag inte varit ledsen över diagnosen men i går kom alla papper ifrån utredarna och jag satte mig och läste dom på kvällen när killarna hade somnar och då grät jag länge.
Det är svårt att förklara varför men mest för det han har och hur han mår pga det.
Det är hårt att läsa att lärarna beskriver honom som rabiat, men också att sitta och läsa allt han har svårt för, listan blev ju liksom lång 6 A4.
Han vill inte göra det här, han kan inte göra det här, när vi ska göra det här blir det problem, när vi ska gå dit blir det problem. Han har svårt när vi ska gå dit, det är svårt att få honom att göra det här.
Det var liksom 6 sidor fyllda med alla hans svårigheter och visst har jag fått dom kastade i ansiktet varje dag när jag hämtar honom men som sagt att få det sammanställt på på 6 sidor var lite mycket att ta.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)