.

.

tisdag 11 juni 2013

oerhörd lättnad

Kvinnan som håller i Leos utredning är helt fantastisk. lika med gud i mina ögon.
Hon var ensamen med Leo i 2 timmar på förmiddagen och sen på eftermiddagen när hon skulle berätta för oss hur det hade gått och vad hon tyckte var det som om hon hade känt Leo i hela hans liv, det var heeeelt sjukt. Som om hon var synsk
Vi fick många aha upplevelser och när vi kom till skolan och hans fröken som vanligt berättade all skit som han ställt till med kände jag bara för att säga att jaha, han är sån. Men det sa jag inte men medans jag lyssnade på hennes gnäll trillade poletten ner att han bara hade varit där i 2,5 timmar så då var jag tvungen att säga det att hur hann ni med allt det här på två timmar?? men det hade hon inget vettig svar på och jag vet inte om piken gick hem heller.

Men jag hoppas att detta kan väcka lite förståelse för Leo för sättet dom har behandlat honom den här terminen har varit under all kritik.
På måndag ska vi tillbaka dit och få svaret och resultatet.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)