.

.

tisdag 23 juli 2013

Dagen har varit jätte kall, det står 22 grader men det känns inte så.
Vi började med lite karuseller och pirat föreställningen och badade sen en lite stund i våg poolen som Killarna tyckte var den roligaste. 
Sen blev det go cart och några karuseller innan dom stängde, trots att vi var där i två dagar tycker jag att tiden rusade i väg.
Jag blev inte direkt förälskad i Skara som jag är i Kolmården och Furuvik det beror nog på att alla köer gjorde att det var svårt att göra något men jag vet inte om vi var där fel tid på sommaren eftersom vi var på Kolmården och Furuvik tidigare på sommarn, det kanske är lika mycket kö där nu.

Leo somnade i bilen straxt efter att vi åkte från Skara men Robin var vaken nästa hela vägen hem fast han var så trött.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)