.

.

måndag 15 juli 2013

@kolmården

Första dagen på Kolmården, det finns så mycket att se och göra så jag var helt sönderstressad efter 20 minuter och undrade hur vi skulle hinna med allt på 2 dagar.
Leo har varit så dryg och negativ hela dan och när han inte har gnällt har han pratat oavbrutet så jag e inte på sånt toppen humör och då går vi och ser på delfin showen dom var så dålig att det var nära att jag började gråta. 
Dom har tagit bort Marcoolio och gjort nåt natur tema, nedskräpning delfinens fiende mm exakt samma sak som säl showen (fast den är jätte rolig). 
Saknar Marcoolio för då skrattade jag hela tiden. 
Men från gnäll till nåt kul, Robin har åkt delfinexpressen 3 gånger, han som alltid är rädd för allt. Men han var rädd idag med och svår övertalad men den så....










Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)