.

.

måndag 29 juli 2013

Murgröne bågar

Jag började med att plantera 4 murgrönor jag köpte i går.
I stället för att köpa färdiga på båge så köpte vi 4 vanliga för 19 kr på Willys i går och i dag trädde jag upp dom på bågar.
Så skönt med lite nytt i vardagsrummet.
Nu ska jag göra lite frukost till killarna, det blir frukost i soffan som vanligt nu när Micke inte har semester längre, fast vi hade inte kunnat äta på balkongen dag ändå eftersom det regnar.
Men det är bra med regn, på sommaren skjuter jag upp ALL städning när solen skiner.






vises

2 kommentarer:

Marie sa...

Ohh så fint med murgröna =D. Ohh tack för dina råd, ja det är svårt angående detta med vagn och så. Men det känns som har man hårdlift behöver man inte mjuklift och tvärtom, så jag klarar mig nog utan mjuklift, =D

Hoppas att du har en toppendag

Jennica... sa...

Hej, och vad kul att du hittat till mig!

Jaa, jag håller med. Det var rätt dyrt på Yoggiboost men det är inte så ofta vi är ute på shoppingrunda och unnar oss nåt, så det fick vara ok igår! :)

Hoppas vi "hörs" igen!
Kram Jennica

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)