.

.

torsdag 18 juli 2013

Nyttig dag

Idag har jag haft en Nyttig dag. Började i morse med 4 varv runt mossen en blev jag tvungen att gå hem, det var inte så smart att powerwalka i 22 graders värme med gassande sol, jag trodde att det skulle vara svalare eftersom kl bara var 7.30 när jag gick så efter det hade jag lite tryckande huvudvärk hela dan.
Micke e bortrest i 4 dagar nu och då ska jag bara äta nyttigt, som kompensation för alla bullar, munkar och McDonalds som jag har tryckt i mig på semestern
Jag gick till ICA och köpte sallad i deras plocka själv sallads bar eller rättare sagt jag köpte lite pasta med chili, räkor och lite salami.
Jag räknade nämligen ut att det är billigare att köpa räkor där en att köpa en burk med räkor, sen skar jag sallad, avokado morötter mm hemma och gjorde en sallad till middag och det som är kvar räcker nog till både lunch och middag i morgon och det kostade bara 29:-




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)