.

.

fredag 19 juli 2013

Trött dipp

Å gud, jag har en sån trött dipp just nu så jag somnar snart och jag har den bara för att jag berättade för Micke i morse att jag tror  att medicinen börjar verka för nu har jag inte haft en trött dipp på 4 dagar.
Jag gick ju till doktorn förut för att jag blir så trött varje dag så jag måste sova. Efter lite prover visade det sig att jag har ett ovanligt fel på sköldkötteln och fick Levaxin mot det men det kan ta upp till 6 månade innan man märker något så nu tänkte jag att gud vad skönt att medicinen funkade så bra.
Har vänt och vridit på min dag för att se om jag kan komma på vad jag gjort som är annorlunda mot de andra dagarna men jag kan inte komma på nåt..


vises

1 kommentar:

Lajnda sa...

Sv; Ja, det är ju mysigare att gå på bio när vädret är lite sämre. Jag är dock ett biofreak, så kan gå i princip när som helst ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)