.

.

måndag 29 juli 2013

Världens längsta dag


Jag är så trött på den här dan.
Jag har ioförsig hunnit med massor men den är lååååång varm och regning.
Jag är trött så det svider i ögonen och har absolut ingen ork eller lust.
Men jag har tvättat 4 maskiner varav 2 var soff kuddar och överdrag.
Bytt taklampa i hallen, alltså inte glöd lampa utan jag har skruvat upp en ny.
Jag har rakat Robin, dammsugit, varit ute med hunden och varit i centrum och handlat.
Men ändå känns den bara så lång och döds tråkig.
Snart är det äntligen dags för middag.... spagetti och köttfärs sås men jag gör en specialare till mig (för ingen annan i det här huset gillar grönsaker) med färska champinjoner, zuccini, paprika, lök och majs.





vises

9 kommentarer:

Pernilla sa...

MM det var ett trevligt ställe :)

Hunnit med mycket idag ju, men trist när dagarna känns sådär. Hoppas du får en bra kväll i alla fall.

Diana sa...

Vad duktig du har varit!
Grönsaker är gott, men man måste ha kött med... ;)

Hanna sa...

Den köttfärsen lät god! :-)

anettan sa...

Jag känner mig också seg idag......och kvavt och äckligt väder är det. Det är kanske vädret det beror på....nä pigga på oss. Kram Anette

mammaTEA sa...

Bra jobbat!

Mallan sa...

Åja, du har ju fått mycket nyttigt gjort :-)

Tilla sa...

Sv: Ja vist var det! Glad är bara förnamnet av vad jag blev! :D

frida sa...

Oh så fint linne. vart har du köpt det?=)

Michaela sa...

Tack :)
Jag köpte det nu på hms rea på internet.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)