.

.

tisdag 20 augusti 2013

Första dagen i skolan

Så spännande.
Jag tror att jag tyckte det var mer spännande än killarna.
Robin hade fått en ny plats i klassrummet.
Och för Leo var allting nytt, nytt klass rum ny fröken, nyt fritids.
Jag blev kvar länge i Leos klass i morse för när vi kom dit i morse var alla föräldrar kvar i klassrummet.
Fröken gick i genom klass listan och frågade alla barn om de kunde sin adress och det kunde Leo :)
Hon är så glad och underbar Leos nya fröken, hon var precis så bra som jag fick en känsla av igår.
Vid 8.45 kom jag på att Herre gud Tuffs sitter ju utanför och väntar men Machella gick ut till honom och han låg så fint på bordet och sov :)





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)