.

.

fredag 2 augusti 2013

God Morgon.

Vi äter frukost och tittar på Modig.
Den filmen är så bra men jag har alltid älskat tecknade filmer, humorn och skämten är ju faktiskt till för oss vuxna, när jag skrattar så jag håller på att dö förstår Robin och Leo inte alls det roliga.

Packning och troligtvis bad står på dagen schema.
Jag har börjat med sängkläderna och lite kläder men gjorde paus för frukosten.
Vi ska åka iväg med Micke idag för han ska köra folkrace och vi följer med för att få en mini semester i husvagnen.
Killarna och jag älskar att bo i husvagn och skulle kunna bo i husvagn året om, (när jag bodde hemma så bodde jag faktiskt i mammas och pappas husvagn på tomten hela sommaren, frihet men ändå 10 meter från huset) och nu när Micke jobbar kan vi inte åka nån stans så då tog vi tillfället i akt.

Men" tyvärr" så ska det bli 26 grader idag så vi tänkte fråga morfar om han kunde skjussa oss till badet på dagen.







vises

2 kommentarer:

Annika sa...

Jag älskar tecknat, just för att deras skämt ofta är riktade till oss vuxna :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hoppas ni får en fin dag! Snygging:)!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)