.

.

onsdag 21 augusti 2013

Jag gick och hämtade killarna kl 13 när dom slutade och gick till Leo först för det kändes viktigast att hinna fråga hans fröken hur det hade gått. Men när jag kom hade de inte slutat ännu men alla baren satt så fint fast klockan var över ett. En pappa stod också utanför och kikade så han hann berätta att Leo var naken redan innan jag hann se honom.  :) Känns som Leo.

Sen fick vi komma in och då visad Leo vad han hade gjort idag och det var massor, Han hade ritat mamma och pappa och skrivit pappa Mike och Mamma Mikaela ovanför och när jag sa att pappa ser ut som nalle puh insåg han att han hade skrivit fel på bilderna och att han hade ritat mig med rosa linne för jag gillar ju rosa och när jag tittade på Micke såg jag att han hade tom ritat en svart tröja och skrivit mekonomen med gult.

Sen visade han sin snäcka där man skulle rita sitt sommar minne, han hade ritat sig när han spelade fotboll för han har ju gått på fotboll i sommar.  :)

Sen gick vi och hämtade Robin som redan hade slutat för längesen.







vises

3 kommentarer:

Tess sa...

Härliga bilder och sååå fina teckningar! :)
Kram

Michaela sa...

Tack :)

Emelie, Mamma till två små hjärtan sa...

Vilka fina teckningar! :D Riktigt duktig!

Sv: Tack fina du! Hon passade i grönt ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)