.

.

tisdag 20 augusti 2013

Mens idag

Jag fick min mens idag och jag blev så ledsen men också så enormt förvånad, trodde inte de fanns en chans i världshistorian att jag inte var gravid.
Jag har inte ätit p-piller på ca ett halvår så det borde verkligen "ha blivit något" fast jag har iof inte heller märkt något som indikerade att jag var gravid.
Med Leo märkte jag det på en gång tom så tidig att gravidiets testet visade negativt och nu änns det bara så lååååång Jag hade redan börjat tänka att gud vad 9 månader är långt, hur ska jag orka vänta så länge?? Men nu har nedräkningen inte ens börjat.
Den senaste veckan har jag liksom förlikat mig med tanken på att det var en dröm som äntligen besannades och nu känns det lite som att paketen man såg under granen på kvällen var borta på morgonen när man vaknade igen.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)