.

.

fredag 9 augusti 2013

Officiellt sista dan på semestern.


Känns lite vemodig. Men helt okej.
Egentligen skulle jag velat njuta till max men vi har jätte dåligt väder men det känns faktiskt bra.
Om vi hade haft kanon väder hade skillnaden mellan jobb och semester blivit så enorm.
Nu har vi bara varit hemma och segat hela veckan, mest tittat på filmer och så har jag tvättat enorma mängder, jag tror ungefär 4 maskiner om dan.
Men jag är nöjd med semestern
I år har vi haft fantastiskt väder hela sommaren och vi har gjort så mycket så det enda som gör mig ledsen är att inte få vara med Robin och Leo hela dagarna längre.
Känns lite extra typiskt nu också när det verkar som Leos medicin äntligen börjar fungera.




vises

1 kommentar:

Carolina sa...

Det är samma här... på måndag börjar allvaret med tidiga morgnar och rutiner igen! Ha en fin helg!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)