.

.

torsdag 1 augusti 2013

På stranden

Vi gick till standen och konstigt nog var vi ensamma där till kl 11.
Sen lessnade killarna och ägnade all tid åt att vara så dumma mot varann som det bara gick plus att det kom massvis med moln så då packade vi ihop.
På vägen hem stannade vi till hos en kompis som bor brevid stranden.


Jag var på Gina Tricot och fyndade på rean.
Jag åkte dit för jag gissade att de skulle ha rea på bikinisar och jag hade sett några jag gillade och otroligt nog fanns dom kvar för bara 49:- st
Köpte en bandau med nitar, trekants med nitar och en kamouflage med fransar, för att jag ville ha en camouflage och när jag lessnat på fransarna klipper jag bara av dom
Micke tyckte minst om kamouflagen så jag använder den när han inte är med





vises

9 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Fin bikini!
Ja det är knäppt igentligen hur mkt cyklar kostar.... men endå vill man ha en ordentlig cykel som man vet kommer hålla några år!

kram

Carolina sa...

Det är väl tur att alla tycker olika. ;-) Min dotter tycker dock som du - hon tycker det var en jättekonstig klocka som inte hade siffror - men själv tycker jag den är snyggare, kan dock hålla med om att det är svårt att se hur mycket den är ibland - men stilrent och snyggt. :-)

Anonym sa...

Det var verkligen bra pris på bikinis! Omväxling förnöjer :)

maria sa...

Superbra pris! Rea är inte dumt :)

Emelie, Mamma till två små hjärtan sa...

Härligt med fint väder :D Och fin bikini!

Sv: Eller hur! Känner igen mig :) Men man märker även att det behövs. hehe

Mallan sa...

Älskar rea! Camouflagen är ju snyggast :-)

Michaela sa...

Tack :)
Jag tycker också att den e skit snygg, men jag gillar verkligen kamouflage mönster på kläder.

Hanna sa...

Tack :)
Vilken fräsig bikini! :)

Sofie - Livet på landet med två små! sa...

Fräck bikini...
Måste med ha en ny.. men känns svårt nu när sommaren är typ slut, haha...

Hoppas ni haft en bra dag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)