.

.

söndag 4 augusti 2013

Trötta

Å vad vi är trötta idag eller ja inte Micke han verkar inte behöva nån sömn,
tävlingarna var inte slut förren sent och då åt vi middag med några av Mickes kompisar.
Jätte gott och jätte trevligt,
Vi var säng vid 12 och somnade på en gång allihopa men sen vaknade Leo och grät rejält och sa att han hade ont i magen och det tror jag aldrig någonsin har hänt.
Jag försökte få han att somna om men tillslut tog vi över honom till vår säng och då somnade han ganska fort.
Jag är så himla känslig för allt som har med att ha ont ellet skada  sig att göra så jag tyckte det var riktigt jobbigt att höra honom kvida och skrika så. Och så konstigt, varför hade han ont i magen ?
Samma sak när dom körde iväg killen i ambulanshelikoptern, jag kände mig alldeles gråtfärdig och jag kände honom inte ens.

Robin sover fortfarande och Leo följde Med Micke på förarsammanträdet så jag väntar på honom tills han vaknar.



vises

1 kommentar:

Mallan sa...

Förmodligen något han ätit bara, men jag är likadan - nerverna på helspänn vid skada och smärta :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)