.

.

tisdag 10 september 2013

 I dag är jag inte lika deprimerad men det var väl bara hårt att inse i går att jag inte kunde gå till jobbet, när jag hade längtat så mycket.
Jag har tusen idéer och nu måste jag vänta tills nästa vecka med att genomföra dom.

Jag bara njuter av att hösten är här, älskar hösten eller egentligen älskar jag nog alla årstider förutom våren som jag bara tycker är slöseri med tid.
Jag vill aldrig att snön ska försvinna och när den försvinner är ALLT blött, barn och hundar, och man vet inte vad man ska ha på sig utan väntar bara på sommar värmen. som sagt slöseri med tid

Men hösten, skinnjackor, stövlar, halsdukar, jag får äntligen tända lyktorna med ljusslingorna i, i fönstrena. Micke och jag kan ha myskvällar med levande ljus och man faktiskt ser ljusen och svettas inte ihjäl ;) och sen nya blommor ute.
Rotade fram lite gamla bilder och tror att det blir aster och prydnads kål i år och en mix ljung, den är SÅ vacker tycker jag.







vises

2 kommentarer:

Mirre sa...

Håller med dig, älskar också hösten enoooormt mycket och vintern, älskar då det ligger snödrivor osv, samt som du säger nu när man kan börja klä på sig mera och tända ljus och lampor, så nu vill jag ha höst på riktigt =D

ja, kommer nog få köpa en större tjockare jacka med =D

Susanne sa...

Jag längtar lite efter hösten, vill börja använda stövletter och stövlar.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)