.

.

torsdag 26 september 2013

Första minusgraderna

Det gick fort.
Överaskande kallt idag och så 2.4 minus i morse när jag vaknade.
Ner i klädkammaren IGEN och leta ännu varmare kläder till killarna och det är ju inte lätt när första kulan slår till allt Robin hade växt ur nästan alla kläder men lite gick bra, så skönt. Leo är det ju lättare med eftersom det bara är att välja något av Robins gamla kläder.
Det första Leo sa när jag berättade att det var minus var - då kan jag ha min nya overall. Tror han gillar den.
Nu är de dags för frukost, favorit frukost frallor och nya avsnitt av Criminal Minds



vises

1 kommentar:

Jeanette sa...

Oj oj...brrr.
Vi hade det nollgradigt:-/

Har flyttat min blogg nu:)Har egen domän.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)