.

.

torsdag 5 september 2013

Gymmet, samtal och föräldramöte.

Jag har varit riktigt igång hela dan.
Började med att cykla till gymmet när jag hade lämnat killarna i skolan i morse, första gången sen jag knäckte revbenen och det var en euforisk känsla att vara tillbaka på gymmet igen.

Sen efter jobbet cyklade jag hem, gick ut med Tuffs och åkte sedan till skolan och hade samtal med Leos lärare, ett sorts start samtal för att man ska lära känna varann, vilket i vårt fall kändes helt onödigt eftersom vi redan vet allt om varann.

Sen hem och laga middag och tillbaka till skolan för föräldramöte :)





vises

1 kommentar:

Jeanette sa...

Sv: Vet att det är knas...vill att min signatur pekar till min bloggerprofil också som du har:) Hur har du gjort?

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)