.

.

onsdag 18 september 2013



Lite kallt och regningt men det är ändå svårt att tro att hösten är här för dom lovar 18 grader på lördag.
Jag hade velat åka till gymmet idag, det gör ju inget att man har ont i ett ben det är ju bar att träna armar men det gjorde så ont att gå å lämna killarna i morse så jag struntade i det. Nu tänker jag snart ta mig til lcentrum och handla det nödvändigaste, gröt, yoghurt mjölk och svänga förbi biblioteket och lämna tillbaka några  böcker som jag fått påminnelse på.

Längtar tills killarna kommer hem från skolan, då vi kan göra lite läxor, läsa en bok och sen är det tyvärr fotboll, Marchella skjussar oss dit och sen hoppas jag att Robins tränare kan skjussa honom.  Allt blir så  svårt när man inte kan gå..




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)