.

.

fredag 20 september 2013

på håret

Leo började dagen med att göra sin läxa,sen gick vi till skolan .
Den senaste veckan har jag vänt på bron precis vid skolan för att jag har haft så ont i knät men idag så gjorde det inte lika ont så jag följde med honom till klassrummet.
OCH VILKEN TUR.
När vi kommer dit frågar Machella om Leo också ska på utflykt???
Utflykt??
Ehhh va neeej????
Måste fråga fröken och så klart skulle Leo på utflykt och lunch skulle man ha med sig också...
Så jag skyndade mig hem och gjorde nuggets till leo med curry sås och mjölk.
Micke skjussade dit mig till 8.35 dom skulle gå 8.45, kommer in i klassrummet och dom är borta!! Jag trrodde jag skulle dö i några sekunder till jag rusade ut på framsidan och där stod dom och höll på att ställa upp på led.

Men vilken sjuk tur att jag inte vände på bron idag.




vises

2 kommentarer:

Susanne sa...

Vilken tur, brukar alltid vara någon annan som kan dela med sig annars.
Ha en underbar fredag.

Elfina sa...

Ha ha!!! Vilken puls du måste haft. Tur att du hann!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)