.

.

lördag 14 september 2013

Shopping

Micke har stått i huddinge centrum hela förmiddan och delat ut flyers för körslaget, inte helt frivilligt. Om man gjorde det så får innebandy laget 5000 kr men det var nästan inte en enda förälder som ville hjälpa till så då åkte Micke.

När han om hem åkte vi och Letade knickers till stackars Robin, men de blev en hel del smått och gott som fick följa med hem, Robin fick en ny Zlatan tröja (jag skiter i att försöka köpa andra kläder nu, han får väl bo i sina sport kläder, känns som  jag har förlorat den kampen varje gång jag lägger undan kläder han har växt ur som han har använt 2-3 gånger.) Leo fick ett underställ som han inte gillade när han kom hem för att det satt för tajt (undrar lite hur dom har tänkt? benrangligare kille än Leo går inte hitta) Micke hittade världens billigaste Adidas innebandy skor, och jag köpte strumpor och en Everest  jacka också på världens super rea. Jag har länge tänkt köpa en funktions jacka men köpa vettiga saker är inte lika kul ju :) men nu så när jag såg färgen och priset kände jag där satt den.

Och såklart ett par knickers till Robin.
Jackan blev inte alls rättvis på kort i verkligheten är den jätte ceriserosa. 



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)