.

.

onsdag 11 september 2013

Skolfoto

Det var ju en upplevelse.
Jag reste mig ur min misär och blev skjutsad till killarnas skola av morfar för att dom skulle ta syskon kort kl 15.
Bara att harva runt skolan och få ner Leo till fotografen var en process :)
Sen skulle killarna ta kort ...... Le säger fotografen...... båda killarna gör sina bästa fejk leenden vilket inte var snyggt, så jag busade lite med dom men leendena kom inte och varje gång han hade fotat klart brast dom ut i skratt över det jag sagt.
Sen fick jag se Leos kort från dagen innan. Och det var inte vackert... jag tycker ju att han är det sötaste barnet som någonsin funnits på jorden men dom där korten....

Han såg lite ut så här, fast här busar han med mig, på skolkortet såg munnen ut så här men ögonen var ledsna, nästan rädda.



Men fotografen var supersnäll och tog om dom också och då blev det lite bättre med betoning på lite.
Jag vet att det e lite löjligt men dom där korten kommer ju hänga på väggen för alltid.

Idag är det Robins tur..... vågar inte ens gissa hur dom korten blir.........




vises

3 kommentarer:

Cissi sa...

Nja, hade velat, men Emma sover ju inte på dagen och set gör iaf Alice så kunde vila när hon sov iaf. Blir intensivare dagar när hon är hemma...

Hoppas det blir några fina bilder iaf..

amanda sa...

Hihi, skolfoto blir ju sällan bra!;-)

Elin - Livat på torpet sa...

Då skulle du sett dom 3 bilder jag hade att välja på till tore förra året ... sur, surare surast. Valde sur...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)