.

.

lördag 12 oktober 2013

Äntligen

Äntligen en dag som jag mår bättre, jag mått så dåligt i så många dagar nu, nästan 2 veckor och bara legat hopkrupen  i fosterställning och nästan gråtit av magsmärtorna men idag som sagt så känns det riktigt bra.

Kanske är jag på väg att bli bra eller så är det för att jag verkligen tänkt på vad jag ätit varje dag nu, jag har valt bort allt som jag tror kan påverka negativt, nästan levt på mackor gröt yoghurt och korv, och idag blir det korvstroganoff utan lök med ris till middag, jag var lite tveksam till spenaten till lunchen men jag åt liiiiite och sen väntade jag ett tag och åt mer sen.

Tänk om det vänder nu?
Nu har jag säkert förstört det genom att blogga om det ;)

Nu fikar vi ..... igen ♥ och tittar på Lassemajas detektivbyrå.





vises

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Men fy då...det lät inte alls bra:( Hoppas det går åt rätt håll.

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Det där lät inte alls bra. Om det fortsätter igen tycker jag du ska söka vård så de får utreda vad som orsakar smärtorna. Jag hoppas dock det vänt nu. Ta hand om dig. Kramar till dig.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)