.

.

torsdag 31 oktober 2013

Jag behöver banta

Jag behöver seriöst banta.
Jag har gått upp 6 kg på 5 veckor, det måste vara nån form av rekord, jag har tom fått bristningar på höfterna.
Doktorn frågade mig om vardags motion ? Mmm hej tjena. Sen det här med magen började har jag inte rört mig ALLS.
All min lediga tid ligger jag ner eftersom det är det enda som känns bra på jobbet sitter jag för annars skulle jag inte ens orka vara där och jag klarar bara korta promenader med Tuffs.
SEN ...... Kan jag bara äta skit, jag har mer eller mindre levt på vitt rostbröd, yoghurt, gröt,  pasta, korv och fisk i 5 veckor + ingen motion.

Japp 6 kg senare.......


Appropå äta jag skrev en inköpslista på mobilen när jag skulle gå och handla, då skrev Leo en egen lista på vad han ville att jag skulle köpa.


Tyvärr var jag tvungen att berätta för Leo när jag kom hem att jag hittade ingen bebis i butiken som var till salu.

Sen frågade jag vad det var för soppa som han ville ha och han svarade -sån där köttfärs soppa.
Så jag får väl göra det någon dag, den är faktiskt jätte god men jag får skippa sambaloleken som jag brukar ha i min och Mickes för då dör jag nog ; )

Tycker att det var så kul att han ville ha soppa av alla saker ett barn kan önska sig från en affär där  det finns bullar, glass godis även pizza, nuggets mm

Ska leta vidare efter en bebis också......



vises

1 kommentar:

Lotte sa...

Vilken gullig handlarlista♥ Här tjatas med om bebis!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)