.

.

lördag 12 oktober 2013

Jag kunde inte låta bli

Och herre gud vad goda dom var.


Vi började dagen med innebandy men Micke hade sagt fel tid så vi fick lite tid över så killarna städade och jag dammsög :)

På vägen hem stannade vi och köpte lunch, blodpudding men de hade bara glutenfri och jag tänkte inte så mycket på det fören killarna skulle äta och Leo tyckte att det inte var gott så tillslut smakade jag och det var det vidrigaste jag ätit så jag spottade ut faktiskt. Men Leo fick lite lasagne ist och jag, jag åt spenatsoppa med grillkorv i sååå gott 

Och nu har vi precis fikat!!
Dom har verkligen lyckats med pepparkaks gifflarna, det smakar som dom är fyllda med pepparkaks deg.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)