.

.

söndag 13 oktober 2013

Minnen och kännslor

Kom på en sak när jag gjorde en kvälls macka och te.

Precis när jag hade flyttat hemifrån kom min kompis över på morgonen och hon hade köpt med sig frukost.
Alla människor äter olika, olika vanor olika kombinationer och hon hade köpt med sig Liptons tropical te, vita frallor och Kavli räkost.
Och jag tycker fortfarande att det är en god kombo och i kväll när jag kände doftern av just det te´t och gjorde vita frallor med räkost till högg det liksom till i hela kroppen och alla minnen och
känslor kommer tillbaka och man kommer på sig själv med att stå och le.


vises

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är härligt när gamla minnen kliver fram i ljuset när man minst anar det. I alla fall när det är bra sådana :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)