.

.

lördag 5 oktober 2013

Nya hockey kläder och innebandy match

Jag åkte och jobbade på förmiddagen igår och åkte hem efter halva dan och vabbade (och vilade, jag har haft så sjukt ont i magen i ca en vecka och vet inte vad jag ska eller kan äta för att det gör ont hela tiden).

Micke kom hem och tog med sig Robin på hockey träning och kom hem med massa kläder, jackor och byxor, mjukis byxor och collagetröjor allt med killarna namn och initialer på :)

Idag är Micke iväg och tittar på Emma när hon kör folkrace för andra gången♥ hon har pratat om det jätte länge men aldrig kommit till skott men helt plötsligt så ....  Jag ville eg åka med och titta men med tanke på hur jag mår skulle jag aldrig klara en hel dag på folkrace banan plus att Leo är fortfarande inte är riktigt frisk så känns det olämpligt att sitta utomhus en heldag, dessutom regnar det till råga på allt idag.

Men vi åkte iväg och spelade en innebady match ist och Leo lyckades gör 4 mål och Robin ett av totalt 8 vilket är riktigt bra med tanke på att dom andra är 2 år äldre.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)