.

.

onsdag 23 oktober 2013

Tandläkaren och läkarbesök

står på dagens schema.
Leo ska till tandläkaren 8.45 och jag ska till doktorn 9.20  så Leo får följa med till doktorn. Jag vill inte att han ska följa med för det är svårt  att prata när han är med men jag har redan avbokat ett tandläkarbösök så jag tänkte att han får vänta i väntrummet med min telefon för då brukar han sitta still länge och jag fick en akut tid och dom brukar ju bara vara 15 minuter och det klarar han lätt.

I går var Leo så trött att jag knappt kunde väcka honom så idag tänkte jag att han kan sova ända till 8.15 om han vill men då kom han jätte pigg redan kl 7, så typiskt när han fick sova :)


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)