.

.

torsdag 10 oktober 2013

Var som sagt hos doktorn i morse och det fanns en hel del att diskutera, bla att jg måste sluta med mina antidepressiva tabletter så nu ska jag under två veckor vänja mig av med dom och han tror att det kan var så att jag inte behöver dom längre heller då han upptäckte felet på sköldkötteln eftersom det kan orsaka depressioner, trötthet och dåligt immunförsvar bla.
Vi tog nya blodprover också för att få ett exakt värde nu då jag är gravid eftersom då behövs det tydligen mer.

Jag har så ont i nederdelen av magen och det känns precis som sammandragningar och när jag googlade det stod det att om man har sammandragningar så här tidigt finns det en stor risk att man föder barnet jätte förtidigt redan i vecka 20 och framåt så jag har så mycket ångest nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tiden tills på tisdag då vi ska på ultraljud känns oändlig.
Vad händer om nåt är fel, just nu mår jag så dåligt att jag önskar tt jag inte var gravid även fast jag har velat det i 7 år nu.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)