.

.

onsdag 6 november 2013

Den stressigaste lediga dan man kan ha

Passade på att planera in så mycket som möjligt på min lediga dag, kan inte ta ledigt från jobbet mer nu känns det som. Vi har varit på så många möten med / om Leo och jag har varit hos doktorn om och om igen.
vi startade dagen på BUP med Robin.
När vi satt och fyllde i frågorna till Leos utredning insåg vi att nästan allt som inte stämde på Leo stämde på Robin men skol läkaren tyckte inte att han var något solklart fall så dom skickade oss till BUP men dom tyckte att han var ett solklart all så dom kommer starta en utredning med inriktning ADD/ AUTISM. När vi kom hem gick jag direkt till doktorn som utreder min mage, på tisdagen var jag på ultraljud och dom konstaterade att det var inte gallsten, bukspottkötteln eller njurarna, så jag fick diagnosen magsår och fick 4 mediciner som jag ska äta och blev sjukskriven i 10 dagar i hopp om att medicinerna ska hjälpa.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)