.

.

fredag 22 november 2013

Magvärk och en traumatisk morgon

I dag ha varit en av mina värsta dagar hittills, smärt mässigt alltså.
Förmiddagen var bra fram till kanske halv elva sedan dess har jag bara legat i soffan och vridit mig i kramper.
Vet inte om det har att göra med starten på dagen men troligtvis......
Vaknade av att Micke kom upp och väckte mig och berättade att en mamma till en av Mickes anställda hade ringt och berättat att han hade varit med om en svår bilolycka under natten, olyckan var så pass allvarlig att den fanns med på både aftonbladet och expressen så vi blev inte lugnare av att läsa där hur illa det var så Micke åkte till sjukhuset och inte fören vid åtta tiden fick jag veta att allt var helt okej under omständigheterna och att skadorna inte var livshotande.
Men chocken och rädslan...


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)