.

.

onsdag 15 januari 2014

Dags för ultraljud

I dag är det dags för ultraljud igen.
Känns på ett sätt lite meningslöst eftersom vi gjorde det för en tid sedan när vi gjorde KUB testet men ändå längtar vi efter att få se bebisen igen.
Jag vet ett i USA finns det egna ultraljuds maskiner som man kan köpa eller hyra hem under graviditeten, då skulle jag ligga och titta hela dagarna.

Just nu ligger jag i sängen och mår så fruktansvärt illa, undra varför? Jag har ätit lite yoghurt och hoppas det går över innan vi ska åka vid 10.

Jag har lagt till en nu kategori som heter grav också, jag har ju skrivit hela tiden men inte publiserat dom innan vi berättade för släkt och vänner och de gammla har jag glömt att publisera så det ska jag göra nu.


Här är en bild ifrån ultraljudet v 12




vises

1 kommentar:

Lotte sa...

Åååå så mysigt att få se bebisen!! Jag själv har varit och tagit flera rör blod för att se om nåt är galet eftersom jag bara får missfall :-( Jag får kika in här och glädjas över din bebismage istället♥

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)